form(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz telefon +420 499 405 635
Po - Pá 6:00 - 14:00
vyhledat e-mail telefon login košík
+420 499 405 635Po - Pá 6:00 - 14:00 form(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz
e-mail
heslo
Heslo jsem zapomněl
Chci se registrovat
úvod

Novinky


  • 4.12.2023

    Vážení obchodní partneři,

    předně nám dovolte vám všem poděkovat za spolupráci v roce 2023. Vaší věrnosti a stálosti si velice vážíme a věříme, že bude i nadále pokračovat v roce 2024.

    Vzhledem k blížícím se vánočním svátkům vás chceme informovat o provozu. Poslední expedice tohoto roku bude 20. 12. 2023. Další expedice je plánovaná na 2. 1. 2024. Obchodní oddělení bude v provozu do 21. 12. 2023 a od 2. 1. 2024.

    Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků, v novém roce pevné zdraví, hodně dobrých myšlenek a mnoho chuti do vzájemné spolupráce.

    Váš tým KRPA FORM, a.s.

  • 24.10.2023Z důvodu odstávky elektrické energie bude dne 9. 11. 2023 naše společnost uzavřena. V tento den nebude možné expedovat. Obchodní oddělení bude rovněž uzavřeno.
  • 11.9.2023Dne 29. 9. 2023 probíhá v naší společnosti celozávodní dovolená. Poslední expedice zboží je dne 27. 9. 2023. Další expedice je od 2. 10. 2023.
  • 1.9.2023

    Od 1.9. 2023 nabízíme žákům / studentům odborných učilišť a středních škol v technických, chemických a strojírenských oborech finanční podporu ve formě stipendia.

    přihláška ke stipendiu

  • 24.5.2023Ve dnech 3. - 7. 7. 2023 probíhá v naší společnosti celozávodní dovolená. Poslední expedice zboží je dne 30. 6. 2023. Další expedice je od 10. 7. 2023.
  • 28.3.2023Z důvodu odstávky elektrické energie bude dne 17. 4. 2023 naše společnost uzavřena. V tento den nebude možné expedovat. Obchodní oddělení bude rovněž uzavřeno.
  • 7.3.2023

    Vážení obchodní partneři,

    dovolte, abychom Vás informovali o uzavření expedice ve dnech
    3. – 6. 4. 2023. Důvodem je stěhování expedičního skladu do nových skladovacích prostor společnosti. V tyto dny nebude možné expedovat naše výrobky. Provoz expedice bude znovu zahájen dne 11. 4. 2023.

    Tímto prosíme o včasné předání informací ohledně objednávek s časovým předstihem tak, aby bylo možné zajistit expedici vašich dodávek v požadovaném termínu.

  • 13.2.2023

    Oznamovací povinnost Bisphenol S:
    oznámení výrobce
    překlad

  • 21.12.2022Napsali o nás:
    Ryze český papír vyráběný už téměř dvě stě let
  • 19.12.2022

    Vážení obchodní partneři,

    předně nám dovolte vám všem poděkovat za spolupráci v roce 2022. Vaší věrnosti a stálosti si velice vážíme a věříme, že bude i nadále pokračovat v roce 2023.

    Vzhledem k blížícím se vánočním svátkům vás chceme informovat o provozu. Poslední expedice tohoto roku bude 22. 12. 2022. Další expedice je plánovaná na 2. 1. 2023. Obchodní oddělení bude v provozu do 22. 12. 2022.

    Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků, v novém roce pevné zdraví, hodně dobrých myšlenek a mnoho chuti do vzájemné spolupráce.

    Váš tým KRPA FORM, a.s.

  • 9.11.2022Dovolujeme si Vás informovat o uzavření našeho obchodního oddělení a expedice dne 18. 11. 2022. Vaše objednávky, dotazy a expedice budou opět vyřizovány od 21. 11. 2022.
  • 14.10.2022

    Vážení zákazníci,

    s radostí Vám oznamujeme, že jsme obhájili certifikát kvality CZECH MADE na náš produkt TISKOPISY. Vzhledem k nově nastaveným požadavkům certifikační společnosti a nutnosti osobního kontrolingu výrobních procesů, vnitřního nastavení systému výroby a koordinace vnitropodnikového řízení za osobní účasti certifikační společnosti, jsme velice rádi za obhájení tohoto ocenění. Velmi oceňujeme nový přístup organizace ke kontrolingu vlastních výrobních procesů, a to z důvodu eliminace skutečných výrobců a společností zabývající se přeprodejem/přebalením a vydávajících se za výrobní společnosti. Toto ocenění na půdě Ministerstva obchodu a průmyslu můžete shlédnout zde: https://www.narodniportal.cz/den-s-ceskou-kvalitou-2/

    KRPA FORM, a.s. je v časové ose na: 2:34:00.

    Všem našim zákazníkům velice děkujeme za spolupráci. Jsme rádi za Vaši komunikaci, zpětné vazby, reakce a samozřejmě objednávky.

     

  • 27.9.2022Vyhlašujeme výběrové řízení na obsazení manažerské funkce OBCHODNÍ ŘEDITEL
  • 3.6.2022

    Na e-shop byly opět přidány naše nepromastitelné sáčky na párek v rohlíku a sáčky na hamburgery. Najdete na zde

  • 3.6.2022

    Pro balení mastných potravin nabízíme vedle potištěných nepromastitelných balicích papírů i nepotištěné. Najdete na na e-shopu

  • 23.3.2021Výběrové řízení na vybavení regálového skladu

  • 2.3.2021

    Vážení zákazníci,

    bedlivě sledujeme situaci ohledně koronaviru COVID-19 u nás v ČR i v Evropě. Jsme neustále v kontaktu s našimi dodavateli vstupních surovin, abychom průběžně sledovali situaci a další vývoj.

    V současnosti nedochází k žádnému přerušení dodávek a nadále očekáváme zachování obvyklé úrovně zásobování a výroby.

    Rádi bychom Vás ubezpečili, že podnikáme veškeré kroky k prevenci a minimalizaci rizik a zároveň zajišťujeme dodávky na základě Vašich objednávek v nezměněném rozsahu.

    ● Zákaznický servis nadále poskytuje stejné služby a je k dispozici na telefonech a emailech v nezměněné pracovní době.

    ● Naši specialisté prodeje budou do odvolání k dosažení na telefonech a mailech. Jsou připraveni na případné telekonference. Osobní návštěvy jsme do odvolání pozastavili.

    ● Naše výroba a logistika funguje beze změn, jen s přísnějším dodržováním zásad bezpečnosti a hygieny. Jedinou zásadní změnou v distribuci je omezení vlastního vyzvedávání zboží v našich skladech. V případě vlastních odvozů, prosíme, posílejte řidiče s vlastní rouškou.

    ● V souvislosti se stavem nouze, který byl vyhlášen v ČR, jsme s okamžitou platností uzavřeli naše kanceláře, výrobní prostory a expediční prostory pro vstup lidí, kteří nejsou našimi zaměstnanci.

    ● Platby hotově nebudou dočasně přijímány. Své zakázky plaťte prosím bezhotovostně nebo dobírkou nebo zálohovou fakturou.

    Případné změny v souvislosti s vývojem situace Vám dáme vědět prostřednictvím našich webových stránek a našich pracovníků v obchodním oddělení a specialistů prodeje.

    Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit na naše obchodní oddělení a specialisty prodeje.

    Přejeme Vám všem pevné zdraví a těšíme se na další obchodní spolupráci.

  • 30.11.2020

    Vážení obchodní partneři,

    předně nám dovolte Vám všem poděkovat za spolupráci v roce 2020. Vaší věrnosti a stálosti si velice vážíme a věříme, že bude i nadále pokračovat v roce 2021.

    Vzhledem k blížícím se Vánočním svátkům Vás chceme informovat o provozu. Poslední expedice tohoto roku bude 22.12.2020. Další expedice je plánovaná na 4.1.2021.

    Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků, v novém roce pevné zdraví, hodně dobrých myšlenek a mnoho chuti do vzájemné spolupráce.

    Váš tým KRPA FORM, a.s.

  • 10.11.2020

    Vážení obchodní partneři,

    dne 16.11.2020 probíhá v naší společnosti celozávodní dovolená. Poslední expedice zboží je dne 13.11.2020. Další expedice je od 18.11.2020.

    Velice Vám děkujeme za pochopení a přejeme příjemný a hlavně zdravý prodloužený víkend.

    Tým KRPA FORM, a.s.

  • 30.9.2020

    Přihláška do výběrového řízení: Revitalizace areálu KRPA FORM – výstavba nové průmyslové haly

    Vážení obchodní partneři,

    rádi bychom vás oslovili s předběžnou poptávkou na výstavbu nové výrobní a skladové haly v Dolní Branné pro společnost KRPA FORM, a.s., která je dále podrobněji popsána ve dvaceti přílohách níže.

    V současné době probíhá řízení o povolení stavby, které bude dokončeno v nejbližších týdnech.

    Stavba bude umístěna na pozemcích stávajících objektů, jejichž demolice se v současné době dokončuje.

    Předpokládáme zahájení stavby ve čtvrtém kvartále tohoto roku. Stavba bude hrazena z vlastních prostředků skupiny KRPA. Investor zajišťuje dokumentaci pro stavební řízení. Výrobní a prováděcí dokumentaci si zajistí dodavatel stavby na vlastní náklady. Investor však bude závazně přesně specifikovat některá konkrétní zařízení a dodávky. Požadavky na zhotovitele jsou kromě výhodné ceny a termínu výstavby, též reference z minimálně tří realizací obdobných staveb.

    Pokud máte zájem se zúčastnit výběrového řízení, prosím o zasání zprávy na e-mail lenka(***antispam***.***antispam***)janku(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz do 9. 10. 2020 a my vás následně oslovíme s plnohodnotnou poptávkou.

    V případě technických dotazů, či domluvy na návštěvě staveniště kontaktujte Ing. Kutlvašra na tel.: 724 310 962.

  • 17.8.2020

    Vážení zákazníci, z důvodu rekonstrukce vnitřních prostor KRPA FORM, a.s., máme omezenou funkčnost pevných linek a to především na nákupním a obchodním oddělení. Tímto Vás žádáme, abyste primárně využívali mobilních telefonů. Čísla na jednotlivé referentky naleznete v kontaktech. Omezení pevných linek by se mělo týkat jen tohoto týdne, tedy do 21.8.2020. Předem Vám děkujeme a přejeme pohodový zbytek prázdninových dní. Tým KRPA FORM, a.s.

  • 20.7.2020

    Zadání výběrového řízení na dodavatele akce "Regenerace areálu KRPA FORM, a. s. – bourací práce"

    Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele pro Regenerace areálu KRPA FORM, a. s. – bourací práce v areálu KRPA FORM a.s. Dolní Branná.

    Podrobný popis požadavků na předmět výběrového řízení obsahují tyto přílohy:

    zadání VŘ
    bourací práce - zadání
    dokumentace bouracích prací

    V případě jakýchkoliv technických dotazů se obracejte na pana Ing. Rudolfa Kutlvašra, rudolf(***antispam***.***antispam***)kutlvasr(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz , tel: 724310962

  • 28.1.2020V prosinci 2019 jsme získali certifikát FSC. Více informací naleznete zde
  • 10.12.2019

    Vážení zákazníci, děkujeme Vám za projevenou důvěru v roce 2019. Zároveň přejeme klidné a spokojené Vánoce a do nového roku 2020 pevné zdraví a mnoho úspěchů jak v osobním, tak profesním životě.

  • 1.12.2019Vážení obchodní partneři, dovolujeme si Vás informovat o vánočním provozu naší společnosti. Obchodní oddělení a expedice budou dostupné do dne 20. 12. 2019 (do 14:00 hod). Od 2. 1. 2020 se opět budeme těšit na Vaše objednávky a další spolupráci.
  • 23.11.2019

    Úspěšně jsme prošli recertifikací ISO

    Vážení zákazníci,

    kvalita našich výrobků začíná u kvalitních materiálů. Proto při jejich nákupu pečlivě vybíráme a opakovaně testujeme jejich vlastnosti, případné nedostatky tak zachytíme již při vstupu do výrobního procesu. Následné zpracování materiálu na výrobky probíhá pod zkušenýma rukama našich dlouholetých zaměstnanců a pečlivým dohledem odborníků kontroly kvality. Výstupní kontrola je v naší společnosti samozřejmostí. Vše bylo důkladně prověřeno, zkontrolováno a výsledkem bylo prodloužení našeho ISO certifikátu.

  • 23.7.2019Vážení zákazníci, z důvodu přerušení elektrické energie dne 25. 7. 2019 bude společnost KRPA FORM, a.s. uzavřena. V tento den nebude možné vyřídit Vaše objednávky a jiné záležitosti. Děkujeme za pochopení.
  • 2.7.2019Všem zákazníkům, obchodním partnerům a zaměstnancům přejeme krásnou dovolenou plnou radostných zážitků.
  • 5.6.2019

    Vážení zákazníci, z důvodu přerušení elektrické energie dne 18.6.2019 bude společnost KRPA FORM, a.s. uzavřena. V tento den nebude možné vyřídit Vaše objednávky a jiné záležitosti. Děkujeme za pochopení.

  • 14.3.2019vyhlášeno VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení manažerské funkce výkonný ředitel
  • 25.1.2019zveřejněn článek v odborném časopisu Perspektivy kvality - výroba papírenských výrobků se značkou CZECH MADE
  • 12.12.2018

    Děkujeme Vám za projevenou důvěru v roce 2018, přejeme krásné prožití vánočních svátků a do nového roku 2019 hodně zdraví, štěstí a pracovních úspěchů.

  • 12.12.2018

    Vážení obchodní partneři, dovolujeme si Vás informovat o uzavření obchodního oddělení a expedice společnosti ve dnech 21.12.2018 (14:00 hod.) až 1.1.2019.

  • 22.11.2018Rádi bychom Vás informovali o nastalé změně ve standardní gramáži TERMO PAPÍRU, který se používá na standardní výrobu TERMO kotoučků. Od 1.5. 2018 je evropským standardem plošná hmotnost 48 g/m2, která nahrazuje dosavadní gramáž 55g.
    Pro použití v jakémkoliv druhu pokladen nemá tato změna žádný vliv a vždy dochází k bezproblémovému průchodu tiskárnou. Hlavním důvodem je přizpůsobení se západoevropskému standardu jak výrobci papírů, tak následně zpracovatelů tohoto papíru na finální produkty TERMO kotoučků.
    Naše společnost se tomuto standardu plně přizpůsobuje od 1.1. 2019, kdy bude brána jako hlavní gramáž 48g. Pokud v objednávkách nebude uvedeno jinak, bude vždy bráno za to, že se jedná o standardní gramáž 48g a s touto gramáží budou výrobky dodány.
    Typové označení kotoučků (např. 80/80/12) zůstává stejné, jen při 48 g/m2 má kotouček menší průměr, oproti dřívější variantě 55 g/m2.
    Kotouček má vždy stejný metrový návin u varianty 48 g/m2 jako u předchozí 55 g/m2. Pokud u objednávky není uvedeno jinak, je automaticky brána gramáž 48, jako standard pro výrobu.
    Gramáž papíru 55 stále máme a je možné, na vyžádání, dodat výrobky i s tímto papírem.
  • 24.10.2018

    Na našem e-shopu si nově můžete objednat nepromastitelné papíry pro přímé balení masa, masných výrobků, uzenin nebo sýrů, cukrářských výrobků a pečiva.

  • 17.9.2018Připravujeme pro vás rozšíření nabídky o nepromastitelné balicí papíry pro přímé balení masa, masných výrobků, uzenin nebo sýrů, cukrářských výrobků a pečiva. Již brzy na našem e-shopu.
  • 7.8.2018

    Vážení zákazníci, chtěli bychom upozornit, že svačinové sáčky již nebudeme vyrábět ve standardní produkci, ale na zakázkovou výrobu. Proto je nenaleznete na našem e-shopu, ale na poptávku u našich specialistů.

  • 16.7.2018Vážení zákazníci, rádi bychom vás upozornili, že na e-shopu si nyní můžete nově objednat mezinárodní nákladní listy (CMR) a pokladní poukázky typu A.
  • 18.6.2018Společnost KRPA FORM, a.s. přeje všem zaměstnancům a obchodním partnerům krásnou a prosluněnou dovolenou.
  • 17.6.2018

    Celozávodní dovolená

    Vážení zákazníci, vezměte prosím na vědomí, že v termínu:
    2. - 4. 7. 2018
    nebude možné vyřídit Vaše objednávky ani expedici zboží z důvodu celozávodní dovolené KRPA FORM a.s. Děkujeme za pochopení.
  • 23.3.2018

    Na jarních papírenských kontraktech 2018 jsme se s naším nepromastitelným sáčkem umístili na třetím místě v soutěži Papírenský výrobek roku 2018.

  • 13.3.2018

    Spustili jsme nové webové stránky a e-shop! Věříme, že jsme vytvořili krásnější, svěží, přehledné a intuitivní prostředí, které nás k sobě posune opět o kousek blíž.

  • 7.3.2018zúčastníme se kontraktační výstavy papírenského zboží Papírenské kontrakty, která se koná 20.3.2018
  • 12.12.2017

    Vážení obchodní partneři,

    v době Vánočních svátků od 25. 12. 2017 do 1. 1. 2018 budou naše kanceláře a expedice uzavřeny. Nebude tedy možné přijímat objednávky ani expedovat.

    Přejeme Vám krásné prožití svátků Vánočních, hodně štěstí, zdraví a obchodních úspěchů do nového roku 2018.

  • 10.11.2017

    Přestavba výrobního závodu KRPA FORM, a. s. Dolní Branná:

    výzva k podání nabídky – zadávací podmínky

    situace

  • 3.10.2017

    Jako každý rok v tento čas nabízíme výrobu kalendářů pro rok 2018 ve všech podobách.

    Neváhejte posílat poptávky již nyní na svého prodejce nebo na e-mail: petra stranska@krpa.cz (petra(***antispam***.***antispam***)stranska(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz)

  • 18.9.2017

    Dne 29. 9. 2017 bude u nás ve společnosti probíhat celozávodní dovolená.

    Expedice bude uzavřená.

  • 23.5.2017

    Vážení obchodní partneři,

    oznamujeme Vám, že v termínu 3.7. – 7.7. 2017

    nebude možné vyřídit Vaše objednávky ani expedici zboží z důvodu celozávodní dovolené KRPA FORM, a.s.

    Tímto Vás chceme požádat, abyste se v případě potřeby na tento týden předzásobili dle Vašich potřeb a požadavků. V tomto týdnu nebude možno expedovat žádné zboží.

    Od 10.7. 2017 Vám budeme opět plně k dispozici a těšit se na vyřizování Vašich objednávek a poptávek.

    Předem děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásné a pohodové nadcházející letní dny.

  • 19.5.2017
  • 19.4.2017

    Důležité upozornění

    Z důvodu rekonstrukce datových sítí budou v úterý 25.dubna 2017 v naší firmě mimo provoz e-maily a pevné telefonní linky! V této době prosím použijte pro komunikaci s námi mobilní telefony.

  • 11.4.2017KRPA FORM, a.s. se úspěšně zúčastnila soutěže Nejlepší výrobek roku na Papírenských kontraktech 2017 s novinkou 4FRESH sáček.
  • 29.3.2017Naše společnost získala letos v únoru další osvědčení CZECH MADE pro kotoučky do pokladen a faxů, které můžeme nadále používat do až roku 2019.
  • 5.12.2016EET POKLADNY – kotoučky pro Vás v našem e-shopu. Jsme přímý výrobci těchto produktů. Pokud byste měli jakékoliv další dotazy na rozměry, neváhejte se na nás obrátit s Vaším požadavkem.
  • 11.11.2016Dne 10. – 11.11. 2016 naše společnost prošla recertifikací ISO, dle nových norem a jsme nyní držitelem ISO CZ 9001:2015
  • 17.6.2016Celozávodní dovolená od 4. do 8.7.2016. V této době nebudou vyřizovány objednávky a expedice výrobků.
  • 10.6.2016leták na papírové sáčky
  • 14.7.2015Zavedena výroba papírových sáčků.
  • 5.11.2014Spuštěna reklama na Seznamu - Sklik.
  • 5.11.2014Děkujeme všem za podporu v projektu Český Goodwill.
  • 1.9.2014Od 15.9.2014 spouštíme reklamní spot na Rádiu Černá Hora zaměřený na naši prezentaci v oblasti tisku. Dokážeme vytisknout Vaše firemní i osobní tiskopisy, vizitky i letáky. Zvládneme vše od grafického návrhu až po distribuci k Vám domů. Obraťte se na nás!
  • 1.9.2014Podpořte nás v hlasování o cenu Český Goodwill 2014. Děkujeme!!!
  • 1.3.2014Uveden do provozu elektronický obchod eshop.krpa-form.cz
  • 1.1.2014Oznámení o změně na postu obchodního ředitele ve společnosti KRPA FORM, a.s. od 1.1.2014.
  • 3.9.2013AKCE – VÝPRODEJ KOTOUČKŮ DO DIGITÁLNÍCH TACHOGRAFŮ
    Tachograf 57/8m/7mm         20*       115,-Kč
    Tachograf 57/8m/7mm         100*     85,- Kč
    *ks = 3 roličky ve speciální fólii
    AKCE TRVÁ DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB
    Objednávky na:  kotoucky(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz
  • 1.3.2013Společné prohlášení společnosti KRPA FORM, a.s.
    a společnosti Obchodní tiskárny Kolín, akciová společnost.
  • 14.12.2012PF2013 - Dovolte, abychom vám popřáli klidné a radostné prožití Vánoc a v novém roce hodně zdraví, osobních a pracovních úspěchů.
  • 13.12.2012Právě byl zprovozněn náš nový web! Uvítáme Vaše reakce a komentáře. Děkujeme!
  • 16.11.2012Informace o provozu společnosti KRPA FORM, a.s. o vánočních svátcích 2012.
  • 5.9.2012jsme úspěšně obnovili značku CZECH MADE na Tiskopisy pro výpočetní techniku KRPA FORM.
  • 22.3.2012Těšíme se na milá setkání s našimi obchodními partnery na PAPÍRENSKÝCH KONTRAKTECH 17-19.4.2012!!
  • 1.1.2012V roce 2011 byla dokončena rekonstrukce areálu společnosti. Budovy byly komplexně zatepleny, byla vyměněna okna a rekonstruovány vstupní prostory. Fotografie z rekonstrukce najdete v galerii.
  • 7.9.2011KRPA FORM vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce obchodního ředitele.
  • 15.6.2010Celozávodní dovolená proběhne ve dnech 12-16.7.2010. Více informací naleznete ve sdělení obchodního ředitele.
  • 4.12.2009Vážení zákazníci, zde naleznete aktuální informace o provozu společnosti KRPA FORM, a.s. o vánocích 2009. Děkujeme za spolupráci a přejeme příjemné prožití vánočních svátků a úspěšný nový rok 2010.
  • 27.11.2009Vážení zákazníci, chtěli bychom Vás informovat o postupné změně designu letáku pestrobarevných složek PASTEL a STRONG. Nový vzhled byl přizpůsoben současným požadavkům na design a stal se tak součástí postupně se rozšiřující řady kancelářských papírů.
  • 25.11.2009Výprodej skladových zásob za mimořádně nízké ceny!!!.
  • 4.11.2009120 let výroby a zpracování papíru v Dolní Branné. Informační leták ve vysokém a nízkém rozlišení, a další informace v naší galerii.
  • 3.11.2009Celozávodní dovolená 16.11.2009. Více informací naleznete ve sdělení obchodního ředitele.
  • 23.2.2009Výhodná nabídka - Tiskopisy CMR
  • 18.2.2009Novinky v sortimentu: Univerzální kotoučky do digitálních tachografů z teplocitlivého papíru a se speciální povrchovou úpravou. Více informací.
  • 16.12.2008Je vyhlášeno výběrové řízení na funkci specialista prodeje. Podrobné informace naleznete zde.
  • 7.11.2008Informace o provozu společnosti KRPA FORM, a.s. v 52. týdnu roku 2008 a v 1. týdnu roku 2009 naleznete ve sdělení obchodního ředitele.
  • 20.10.2008Nové balení rolí pro velkoformátový tisk a kopírování. Role jsou baleny po jednom či dvou kusech v krabici. Podrobné informace.
  • 16.10.2008Ve dnech 13. - 15. října 2008 se v Českých Budějovicích konala pravidelná kontraktační výstava pořádana firmou VOLF, které se naše společnost zúčastnila.
  • 15.10.2008Celozávodní dovolená proběhne 27.10.2008. Více informací naleznete ve sdělení obchodního ředitele.
  • 25.9.2008Novinky v sortimentu: Nová značka rolí PEARL - záruka vysoké kvality papíru. Role jsou vhodné pro tisk na laserových a inkjetových přístrojích. Více informací.
  • 25.9.2008Dne 27.9.2008 proběhla akce s názvem "Spanilá jízda LPG Krkonošemi", které jsme se zúčastnili. Kolona vozidel na pohon LPG navšítivla čtyři krkonošská města (Jilemnice, Rokytnice, Vrchlabí a Trutnov). Fotografie z této akce naleznete v galerii.
Webdesign wpj.cz
© 2018 KRPA Holding CZ, a.s. nastavení cookies